Thursday, April 14, 2011

Hepi Besday Imah!!

Semalam besady rahimah rahman, my geng!
Huhu planning baek pye nak buat macam macam tapi decide punye decide at last kitorang nak wat something yang memorable yang boleh buat imah nangis.
Hehe walaupun kitorang penat penat balik keje syif petang, malam tu sebelum 12 midnite, berkumpul kat bilik yana then, belit shawl taruk atas kepala, buka lappy then rakam moments yang sangat kelakar.
Kitorang nyanyi nyanyi kat imah macam ni

" Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Rahimah Rahman,
Allah selamatkan kamuuuuu..."

See.. hehe..
Kelakar sangat rasa. Dah siap terus post dalam facebook imah. 
Haha Imah nangis terus. Hehe oww soo touching..
Emm saya pun rasa touching sangat.
Sebelum tu kitorang kasi hadiah kat dia, teddy bear yang sangat comel.Geram tengok..
Saya ulang suara, saya tak pernah dapat teddy bear.
Ok? Faham kan apa yang saya cuba sampaikan di sini.
hehe..
Anyway Imah, di kesempatan ini nak wish, selamat hari lahir yang ke 20. Welcome to the club. Jangan nangis-nangis dah taw. hehe kitorang semua sayang imah! XoXoXo.



Hehe kelakar kan..muka basi je semua..=P
hehe spesial punye kat imah!



p/s : saya nak teddy bear jugak.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...