Thursday, September 15, 2011

Breathe Easy


( Listening to Michelle Branch - Breathe )
Emmm...
Fuhhhh..
It feels good dapat bernafas dengan sempurna.
Asal dengar aje lagu ni mesti akan bernafas dengan tenang, sambil tersenyum puas.
Memberi satu kepuasan total. 
Before this, saya susah nak bernafas, macam ada benda yang menyekat salur pernafasan ni.
Terasa macam berat sangat, semput sangat.
It takes strength. Much strength and much effort to move on.
But yah, finally and yes I'm telling you finally I CAN BREATH EASY..
All I have to do is close my eyes, take a deep breathe, exhale slowly, and smile and keep on smile.
Its like bila saya inhale, dalam kepala akan terputar imej-imej lalu, segala masalah-masalah, segala beban-beban dan memori yang ingin dilupakan.
By the moment saya exhale, I'm actually letting go all those imej-imej, masalah-masalah, beban-beban, dan all the memories.
Only then, I can smile like honestly from my heart and soul.
And walkaway from my past.

You are the main reason why I smile everyday. 
You made my day.
Thank You for making me smile every single moment. 
Thank You for "The Best of You"
Thank You for "Good Night Moon" 
I'm so grateful.
With that saya nak ucapkan TERIMA KASIH
Terima kasih pada awak, my besties, and you..

( Can I cry right now..?? )
 :')












p/s : Hoping everything will be okay. emmm..fuhhh.. :)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...