Sunday, April 22, 2012

Mx

As-Salam..

Arini keje petang, so apa lagi, bangun lewat, cuci muke, buka lappy, on9, scroll down, up, down, recumbent position balik, bancuh susu, potato bread berketul2, nyum nyum, seterika uniform, mandi, makan, then off to hospital.. Aish, bosan kan bunyi..? Haha, KB got no interesting place to jog laa, not like KK, hijau...sejuk..uuuu~~ I love KK more than KB, hehe.

Emm minggu ni dah masuk 2nd week management ward Medikal, Puteri. Ok, so far so good, at first memang lah aku ni lembab mengalahkan siput, blurr aje macam tak tahu satu benda. Aish, haa padan laa muka bila kena marah, so berbekalkan modal membuat muka comel di hadapan staff nurse bole laa at least menagih simpati, ehehe hati yang dok tengah panas pun bole sejuk, cool aje... 

Tak semua SN yang baik2 giler, memang laa cenge (garang) macam tengah datang bulan, tapi dalam cenge2 dia pun dia ajar jugak, kena ketuk tangan pun takpe lah SN, saya merelakan, salah saya jugak, for being so lembab..uhuhu~ 
Tapi hey dah masuk 2nd week dah ni, da nak habis dah, 4 hari aje lagi ni, bertahan...~~~ So belajar lagi untuk menjadi lebih pantas, cekap, efektif dan produktif!! wuhuuu... At least aku rasa ada laa perubahan pre and post. Aku rasa personally aku bole buat, mesti lah kena yakin bole, kalo tak yakin memang ko tak kemana laa, kan?

Ok, masuk wad, abaikan kejap hal2 personal ni, tapi kadang fikiran aku ni melayang jugak fikirkan macam2 hal yang jadi, tapi dah2 kena cepat2 hapuskan semua awan2 nano di atas kepala, syuhhh syuhhh pain pain go away, come again some other day.! ~Dear Rosemary_FF~ :D
 Ok, buckle up. Jom teruskan hari anda dengan semangat yang membara, life is simple, work is work, buat aje takyah fikir benda tu bebanan sangat, kan senang. 
~cuba berfikir secara positif :) ~
Pish!
















p/s : Da lama tak angkat peace sambil tersenyum kambing..aishhh.








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...