Saturday, January 29, 2011

Darwinism Theory: Kita Ditipu Hidup-hidup!

Pernah terfikir tak macam mana kita umat Islam sewenang-wenang nya ditipu oleh orang-orang Barat..??
Pernah terfikir tak kenapa kita mengikuti semua aliran-aliran yang berpaksikan undang-undang Barat..??
Semua benda yang berkisar dalam hidup kita mutakhir kini, semua mempunyai pengaruh mereka.
Hidden Agenda.

Bertempat di Dewan Utama USM, Kubang Kerian Kelantan saya didedahkan dengan satu forum yang memang membuatkan saya agak sentap. Forum yang bertajuk "Signs Of The Creator". Niat saya di sini bukan nak jadi pengulas forum tersebut tapi hanya nak share ilmu dan maklumat sedikit dari forum itu.

Ok, let's start with the speaker. Semua saudara kita mengambil bahagian dan para speaker dari Yayasan Harun Yahya. Para speaker mendedahkan Hidden Agenda orang Barat. Ok, kita kini semua ikut saja teori-teori Barat.
Contohnya, Darwinism Theory. Ok, to tell you the truth. Teori tu BOHONG SEMATA-MATA dan TAK PERNAH WUJUD. Tolong betulkan mind set korang. Manusia tidak pernah mengalami proses EVOLUSI.
In fact, semua makhluk kat muka bumi ni TAK PERNAH BEREVOLUSI. Kita hanya mengalami beberapa fasa perubahan dan perkembangan pertumbuhan tapi ini bukan dan tiada kena mengena dengan the so-called evolution phase. Bukan berevolusi. Mana mungkin manusia boleh tercipta dari SEEKOR MONYET.

Kita sebagai manusia diberi akal fikiran yang sempurna untuk berfikir secara logik yang kita ni adalah makhluk istimewa yang dipilih Allah untuk mentadbir dunia dan menjadi khalifahh. Jangan samakan kita dengan makhluk yang hanya mempunyai otak.

Berhati-hati lah dengan pisau-pisau tersembunyi disekeliling kita. Zaman kini memerlukan kita melihat dengan MATA HATI dan jangan membuta tuli ikut saja apa yang orang cakap this and that. Sila lah layari laman web http://www.harunyahya.com untuk maklumat lanjut. Semoga kita semua dalam jalan yang benar dan mendapat petunjuk dari Allah SWT. Amin..

Manusia Berevolusi..?
Tolong lah. It's clearly a FAKE.

p/s: ambil masa buka Al-Quran dan perhalusi nya.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...