Monday, January 31, 2011

Make a Wish Dear :)

Wah lagi beberapa jam bakal genaplah umur ku 20 tahun.. Ish, macam  tak percaya lah dah naik satu stage umur. Tak berbelas-belas lagi dah tapi dah masuk puluh-puluh.( tetiba rasa macam dah tua)

Haha rasa macam nak buat birthday wish pulak..Tapi tak terfikir pulak nak ape..? ( serabut btoi )
Actually there are to many things that I wish I could have. But, that's just benda keduniaan. Kalau nak suruh senaraikan lah, herr pakai lenguh tangan nk scroll down cursor lappy..Hehe..

Tapi apa-apa pun nak share my wish sempena dah nak genap angka 20 nih.. Ok wait aa let me take a deep breath first.. Haaaaaaaa... Ok. Ready!
(Talking to myself..) " Bersempena hari ulang tahun aku, first aku rasa bersyukur sangat masih diberi kekuatan dan kesihatan yang sempurna. Syukur alhamdulillah. Aku tak mengharap pun sesiapa yang akan menyambut birthday aku ( memang tak pernah pun laa) tapi takat ucapan pun dah memadai sebagai tanda memperingati tarikh istimewa ni bagi aku. Aku hanya mampu berdoa dan berharap aku bakal menjadi seorang jururawat yang mampu berkhidmat dengan ikhlas kepada masyarakat kelak bila aku dah graduate. ( haha macam nak pancing undi pulak ). Aku berazam yang aku akan memperbaiki kelemahan aku dan berusaha menjadi seorang muslimah yang solehah. Aku juga mengharap kan masa depan yang cerah di samping keluarga ku. Aku sayang keluarga ku lebih dari segalanya. Dan aku juga berangan tiap-tiap hari that one day my prince charming akan datang. ( masih ada ke prince charming..?? ). Itu aje lah kot my birthday wish. " 

Hehe...
Lastly, Happy Birthday To Me.. Yahoo aku da besARRR..!!!


p/s: kan bagus kalau da sesiapa yang nak kasi blueberry cheese cake...?



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...