Thursday, January 26, 2012

Glucose Deficit

As-Salam..

Haii guess what, its 3.03 am. And I'm not sleeping yet. Yes!!
What's happening to me? Makin lama makin menjadi2 pulak kegiatan nocturnal aku nih.. 
OH....
Puan Teo da pesan da, 
" ....masalah you sekarang ni tak cukup air dalam badan, and tell me at what time you go to sleep..? ....Haa see, tido pun tak cukup then now you gadoh jumpa I cakap your sclera kuning lah sakit this sakit that...." 
Bla..bla..ok fine sudah, it does ring the bell.
Hmm just now, there's so many thing going on my mind, oh btw just finish with the HIV AIDS report..Arghh finally! 
And just now jugak, aku finally SEDAR DIRI. 
Yes..sedar diri. Maksudnya, aku sedar yang selama ni aku selalu melakukan perkara yang disebaliknya.
For example; aku cakap aku taknak dah buat benda ni. Siap cakap lagi enough is enough. Dengar macam wah sungguh2 aje tekadnya.
Tapi it turn out aku yang break it, it goes the other way round
 * entah betul ke tak apa aku merepek ni, err konpius sekejap..haha
Whatever, but the point is.......starting from now on, disini bersaksikan air kopi Guara ni, 
SAYA BERJANJI TAKKAN LANGGAR DAH APA YANG TELAH SAYA TEKAD CAKAP TAKNAK BUAT SAYA TAKKAN BUAT DAH. 
* faham tak,? ok maksudnya TAKNAK buat apa2 dah, meaning berpeluk tubuh sahaja..malas nak ambil kisah apa yang tak perlu dikisahkan supaya takpayah nak susah payah kisahkan lagi kisah2 tu kat blog ni. ahaha.. sewel.
Ok dah laa tu, tak larat dah nak kisahkan kisah ni. Dah nak buat tak kisah dah. 
* Hey why dun I just shut down the screen and go to sleep.? Haa good idea! ahaha..

Goodnight Penang..!! I'm done here! See you later in coming 2months..Oww I'm gonna mish mish you like soo soo much much dear Penang..
* bak sini nak cubit pipi sikit penang..! ahaha
Kota Bharu...,watch out because ayem is kambing bek!
HOHOHO











p/s : apa lah nak jadi kat anak pak lan ni.. Merepek sambil makan kerepek. *or maybe due to lack of glucose in the brain that make me like this haa..??btw, I consumed lots of caffeine lately..oh no! 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...