Thursday, March 10, 2011

Quit Playing Games With My Heart

Saya sayang awak
Reaksi bila dengar statement macam tu;
setengah akan over the rainbow, setengah akan suka; setengah akan menyampah,; dan bagai lagi lah
The point is 
statement tu dikeluarkan oleh sapa?
orang yang kita suka atau yang kita tak kenal?
Kalau yang kita kenal plus kita sememangnya all this while syok admire gila kat dia, mestilah rasa hepi gila macam nak terjun bangunan an?
Tapi kalau yang kita tak kenal, mesti lah kita was was sangsi macam eh dia ni biar betik? tetiba tangkap cin dengan kita, macam apa hal kan?
Emmm..

Ada jugak sesetengah manusia ni berniat lain,
macam ala; " Gua saja ja nak test power ayat kat awek tu, nak tengok ar dia layan ke tak.
Kalau awek tu layan memang durian runtuh ar gua, kalau tak layan, apa gua kisah bukan rugi apa pun. Tu semua gua saja invest, kot lah dapat untung an. "
Perghh, jahat gila. Sanggup main-main perasaan orang. Tak fikir langsung baik buruk perbuatan dia tu.
Kalau dapat lah orang macam ni, mahu nya aku lempang laju-laju.

Bukan apa, kot iye pun ko suka kat awek tu, 
1st: Get to know her
2nd: Be friend with her
3rd: Be her good friend
4frh: Get close with her
5fth: Win her hearth
6th: Confess your feelings
Haa, senang aje. Piece of cake man!
Kalau awek tu follow aje, makna nya ada peluang lah. 
Kalau dah ko buat semua tu tapi still dia buat derk aje, so take a hike lah.
Easy cheesy

So tolong lah guna cara yang gentleman kalau nak ayat awek. 
U can't simply says " saya sayang awak " 
U don't know her feeling man, so stop messing with her heart.
I've been there, its do hurt my feeling.
Especially orang tu kita expect dia memang suka tangkap cin dengan kita, tapi sebenarnya dia just main-main nak test power lah kononnya at first. Walhal, kita dah tangkap lentok.
Rasa macam orang bodoh aje kan?
Haha, but still I feel its kinda funny though. I'm the fool, how on earth I've fell in love like that way??
Yah, I can't answer that 'till now. 

What so ever lah.
Things had happended. We can't change a thing now.
For me, Just don't look behind. Keep on walking ahead. Life gotta move on. 
In fact, there's tons of fish out there.
Haha just get ready to sail your boat! 

Girl, beware.
Theres too many imposters out there.
Watch your back and your bags ( =P )



p/s: saya sayang awak jugak! pffttt





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...